Euroopanuoret ry:n 1.12. kokoontunut vuosikokous valitsi puheenjohtajakseen toiselle kaudelle helsinkiläisen Joonas Turusen, 22. Turunen on toiminut aiemmin mm. Suomen Lukiolaisten Liiton ja RUK:n oppilaskunnan puheenjohtajana sekä kuluvana vuonna Eurooppanuorten kattojärjestön Young European Federalists’n valtuuston jäsenenä.
Eurooppanuoret valitsivat varapuheenjohtajikseen helsinkiläiset Eve Pakkasen, 23, ja Anna Rankin, 26. Hallitukseen valittiin Kyösti Hagert (Kuopio), Hanna Siren (Helsinki), Katri Törmikoski (Tampere), Maiju Korhonen (Tampere), Noomi Lehtosaari (Turku), Juho Ålander (Jyväskylä), Pauliina Tynkkynen (Jyväskylä), Piia Rekilä (Vaasa), Kalle Meriö (Helsinki), Ilja Suvanto (Helsinki), Mikko Kiviluoma (Oulu).
Vuosikokous päätti kannanotossaan vaatia EU:lta toimia Kosovon itsenäisyyden takaamiseksi.
Eurooppanuoret ry on puoluepoliittisesti sitoutumaton kansalaisjärjestö, joka pyrkii edistämään kansalaiskeskustelua Euroopan Unionista nuorten keskuudessa. Eurooppanuoret on Euroopan-laajuisen Young European Federalists –järjestön jäsen ja sillä on sisarjärjestöjä yli 30 maassa.
Puheenjohtaja Joonas Turunen, 0405425935
Pääsihteeri Elina Kiiski, 0503742584