Benjamin Lamberg Eurooppanuorten hankekoordinaattoriksi

kuvausteksti

Benjamin Lamberg Eurooppanuorten hankekoordinaattoriksi

27.4.2023

Eurooppanuorten liittohallitus valitsi kokouksessaan 4/2023 Eurooppanuorten hankekoordinaattoriksi ympäristö- ja elintarviketaloutta, sekä maantiedettä opiskelevan Benjamin Lambergin. Lamberg on aiemmin toiminut mm. Helsingin yliopiston ylioppilaskunnan sekä Suomen Lukiolaisten Liiton hallituksissa.

“Hakijoiden taso oli erittäin kova, mutta Benjamin erottui joukosta kokemuksellaan itsenäisestä työskentelystä, järjestöymmärryksellään sekä hankekoordinaattorilta vaadittavalla osaamisella ja asenteella. Hänellä on kaikki edellytykset onnistua tehtävässä ja on hienoa aloittaa työt yhdessä”, kommentoi Eurooppanuorten puheenjohtaja Amanda Alvesalo.

“Mahtavaa päästä aloittamaan hankekoordinaattorin hommissa! Eurooppalaisuuden edistäminen Suomessa on erittäin tärkeää erityisesti näin eurovaalien lähestyessä. Työtä tällä saralla riittää ja on ilo päästä antamaan oma panokseni.” kommentoi vasta työssään aloittanut Lamberg.

Hankekoordinaattori vastaa Eurooppanuorten Erasmus+ kumppanuushankkeen sekä Ulkoministeriön Eurooppatiedotushankkeen koordinoinnista ja toteutuksesta. Lamberg aloitti tehtävässä 27.3.2023.

Amanda Alveslo

Saana Ylikruuvi