Linnaseminaarin 2022 ilmoittautuminen on alkanut!

Linnaseminaarin 2022 ilmoittautuminen on alkanut!

11.5.2022

Linnaseminaari tarjoaa viikonlopun täydeltä huikeita ja inspiroivia puhujia, raikasta poliittista keskustelua sekä mukavaa yhdessä oloa. Tänä vuonna Euroopan Unionin teemavuotta mukaillen on Linnaseminaarinkin teemana nuoriso. Tapahtumassa pääset kuulemaan ja keskustelemaan asiantuntijavieraiden ja muiden osallistujien kanssa niin ilmastonmuutoksesta, digitalisaatiosta kuin yhdenvertaisuudesta. Tarkempi ohjelma ja puhujat julkaistaan myöhemmin.

Tänä vuonna Linnaseminaari on 12.-14.8. Ja se järjestetään perinteiseen tapaan Haikon kartanossa Porvoossa. Muutaman vuoden etäilyn jälkeen pääsemme siis taas tapaamaan kasvokkain. Lisäsyytä juhlaan tuo se, että Linnaseminaarin ohessa vietetää Eurooppanuorten 25-vuotispäiviä!

Tapahtuma on maksullinen. Osallistumismaksu kattaa kuuluu majoituksen, ruokailut ja mahtavaan ohjelmaan osallistuminen, kaikki Haikon kartanolla. Tapahtumapaikalle järjestetään myös yhteiskuljetus Helsingistä. Osallistumismaksu määräytyy valitsemastasi majoitus muodon mukaan.

Majoittuminen kolmen hengen huoneessa 70e.

Majoittuminen kahden hengen huoneessa 85e.

Laskutus tapahtuu tapahtuman jälkeen.

Ilmoittautuminen tähän ainutlaatuiseen viikonloppuun on nyt auki täältä! (https://forms.gle/dAzZTaQ473zttrqV9)

Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Akavan, Euroopan parlamentin Suomen toimiston ja Euroopan komission Suomen-edustuston kanssa.

Jos sinulle herää kysymyksiä, otathan rohkeasti yhteyttä!

Venla Toivanen, Linnaseminaarivastaava

Sara Salonen, pääsihteeri