Uudistuneen Tähdistön sivut julki!

29.4.2022

Suomen johtava EU-asiantuntija- ja järjestömedia Tähdistö on saanut uudet verkkosivut. Tähdistöä on julkaistu verkossa jo yli viiden vuoden ajan ja Tähdistön tuottamisessa on ollut mukana useita kymmeniä ansiokkaita ja taitavia toimittajia, graafikkoja ja copywritereita.

Taataksemme laadukkaan sisällön jatkumon Tähdistön sivut, ulkonäkö ja logo ovat uudistuneet. “Tähdistön sydän on toimittajien kirjoittamat laadukkaat ja asiapitoiset tekstit. Uusi ja huoliteltu ilme pitää kuitenkin huolen, että saamme pidettyä Tähdistön miellyttävänä lukea. Uusien verkkosivujen myötä olemme saaneet lähes täysin uudistuneen toimittajakaartin, josta olen hyvin innoissani,” päätoimittaja Nea Baarman iloitsee.

Tähdistön rooli on tärkeä Suomessa, sillä se panostaa ymmärrettävään, rakentavaan ja mielenkiintoisemman EU-keskustelun luomiseen. “Uudistunut Tähdistö-verkkolehti on Eurooppanuorten panos eurooppalaisen julkisuuden edistämiseksi. Tähdistön toimituksessa aloittaa noin 20 nuorta toimittajaa ja mukana on monien eri alojen asiantuntijoita. Luvassa on asiantuntevia ja kiinnostavia artikkeleita niin suomeksi, ruotsiksi kuin myös englanniksikin,” toteaa Eurooppanuorten puheenjohtaja Risto Rajala.

Tule tutustumaan Tähdistössä julkaistaviin teksteihin täällä (http://tahdistolehti.fi/). Kaikki aikaisemmat Tähdistössä julkaistut artikkelit ja tekstit löytyvät arkisto-kohdasta.

Jos olet kiinnostunut kirjoittamaan tekstin Tähdistöön tai toimittajana toimiminen kiinnostaa, ole yhteydessä päätoimittaja Nea Baarmaniin sähköpostitse ([email protected]).