Kuvassa toimiston uudet työntekijät

Vahvistuksia Eurooppanuorten toimistolle

6.10.2021

Eurooppanuorten toimistolla on aloittanut kaksi uutta työntekijää syksyn aikana. Harjoittelija Emmi Vainio aloitti työnsä jo elokuun alussa, ja pääsikin samantien täysillä mukaan Linnaseminaarin valmistelujen ja toteuttamisen kanssa. Marianne Ruusunhelmi aloitti uutena järjestösuunnittelijana Eurooppanuorilla 4. lokakuuta.

Harjoittelijan pääasiallisiin tehtäviin kuuluu Eurooppanuorten ThinkEU-hankkeen suunnittelu, koordinointi ja toteutus sekä Eurooppanuorten tapahtumien järjestelyissä avustaminen ja muu viestinnän sisällöissä avustaminen. Järjestösuunnittelijan tehtävinä ovat viestinnän suunnittelu, toteutus ja kehittäminen, sekä tapahtumatuotanto ja yleinen järjestöllinen kehittämistoiminta.

“On ollut mahtavaa päästä mukaan osaksi Eurooppanuorten mukavaa työyhteisöä ja verkostoa. Olen jo nyt vasta parin kuukauden aikana päässyt osallistumaan moniin mielenkiintoisiin tapahtumiin ja kehittämään itseäni ja taitojani ThinkEU-hankkeen koordinoinnin parissa”, sanoo elokuussa aloittanut Vainio.

“Olen todella innoissani siitä, että pääsen työskentelemään Eurooppanuorten asiantuntevassa ja kansainvälisessä yhteisössä. Odotan tehtävässä eniten sitä, että pääsen vahvistamaan osaamistani ja kehittämään Eurooppanuorten toimintaa entistä paremmaksi”, toteaa Ruusunhelmi.

Yhteystiedot:
Emmi Vainio